În experiența dvs. de consultare a clienților, cât de frecvent răspundeți la aceleași întrebări de la cumpărător la cumpărător? Probabil – foarte des.

Ei bine, în mediul online această situație poate fi ameliorată, iar implementând soluția descrisă mai jos, mai și primiți beneficii adăugătoare.

La sigur că ați întâlnit compartimentul Întrebări Frecvente (eng: Frequently Asked Questions, prescurtat – FAQ) pe foarte multe website-uri, însă foarte puțini conștientizează pe merit valoarea acestei pagini.

În primul rând: în pagina FAQ puteți include cele mai des acordate întrebări din partea clienților. Întrebările în cauză pot ține de cele mai variate câmpuri tematice:

“Pot comanda și în wekend?”
“Ce pot face dacă primesc un produs deteriorat?”
“Mă puteți anunța prin email când veți avea reduceri?”
“Trebuie să mă înregistrez dacă doresc să comand online?”
“Cât timp durează rezervarea produsului în magazin?”
și multe altele…

Imaginați-vă cât timp și resurs de muncă veți economisi atunci când un procent considerabil al clienților va găsi aceste răspunsuri pe website în loc să întrebe consultantul din echipa dvs.

În al doilea rând: Pagina FAQ este o categorie de conținut ușor identificabilă de motoarele de căutare precum Google, Bing, Yahoo etc. De ce motoarele sunt bune la găsirea acestui tip de informație? Răspunsul este simplu – Google, Bing, Yahoo și altele au obiectivul de a oferi cel mai informativ și credibil website pentru utilizatorii săi. Un website care oferă informație utilă va fi mereu promovat mai intens de motoarele de căutare, pentru că acestuia i se acordă un grad de încredere mai mare.

Insistați la crearea paginii Întrebări Frecvente pentru optimizarea activității de deservire a clienților și priviți implementarea acesteia ca pe o investiție în strategia SEO a wbsite-ului.